Consultanță achiziții pentru proiectele europene
Granturi pentru companii nou înființate, întreprinderi mici și mijlocii, Start-up
Cercetare, dezvoltare, inovare Digitalizare
Granturi pentru firmele nou înființate, întreprinderi mici și mijlocii, microîntreprinderi, Start-up
Investiții în retehnologizare acordate IMM-urilor din domeniul industriei alimentare și al construcțiilor, în vederea refacerii capacității de reziliență
Investiții productive inovatoare pentru microîntreprinderile din Regiunea de Dezvoltare Nord Vest
Investiții în crearea și dezvoltarea de activități neagricole.
Beneficiari:
- micro-întreprinderile și întreprinderile mici existente, din spațiul rural;
- micro-întreprinderile și întreprinderile mici nou-înființate, din spațiul rural, care fac dovada cofinanțării;
- fermierii sau membrii unor gospodării agricole care își diversifică activitatea de bază agricolă prin dezvoltarea unei activități non-agricole în cadrul întreprinderii deja existente încadrabile în microîntreprinderi și întreprinderi mici;
Sprijinirea stabilirii pentru prima dată a tinerilor fermieri ca șefi/ conducători unici ai unei exploatații agricole.
BENEFICIARI:
- Tinerii fermieri în conformitate cu definiția prevăzută la art. 2 din R(UE) nr. 1305/2013, care se instalează ca unic șef al exploatației agricole
- Persoanele juridice în care un tânăr fermier în sensul art. 2 din R(UE) nr. 1305/2013 care se instalează împreună cu alți tineri fermieri și care exercită un control efectiv pe termen lung în ceea ce privește deciziile referitoare la gestionare, beneficii și riscuri financiare în cadrul exploatației respective
Transformăm complexitatea în simplitate. Achizițiile tale, gestionate eficient de SUNTEC.
Îți oferim soluții personalizate pentru achiziționarea de echipamente și utilaje, adaptate nevoilor unice ale domeniului tău.
Indiferent dacă ești în procesul de scriere a unui proiect european sau cauți cele mai bune opțiuni pentru achizițiile necesare, echipa noastră îți oferă consultanță completă, documentație pentru proiecte europene și sugestii pentru echipamente și utilaje la prețuri competitive.
Alegând Suntec, vei avea un partener unic pentru toate cerințele tale de achiziție: de la evaluarea inițială și analiza opțiunilor, până la selecția echipamentelor și recomandările de servicii și furnizori. Avantajul nostru constă în simplificarea întregului proces, oferindu-ți produse la prețuri avantajoase sub forma unei singure facturi, asigurând un management eficient și fără bătăi de cap.
Domenii
-
HoReCa (patiserie, brutarie, cofetarie, fast food, pizerie)
-
fabricare mobilier
-
vopsitorie auto
-
vopsitorie câmp electrostatic
-
vopsitorie câmp electrostatic
-
vopsitorie mobilier
-
parcuri fotovoltaice și panouri solare
-
pachete digitale
-
IT (echipamente, software, CRM, aplicații)
-
utilaje
-
CNC
-
croitorie
-
tipografie
-
excavatoare
-
studio foto-video
-
imprimare 3D
Ai câștigat deja un proiect european pentru afacerea ta?
Achiziționează-ți echipamentele cu SUNTEC!
Consultanță SUNTEC
Procesul nostru este conceput pentru a-ți asigura succesul de la prima consultanție și până la implementarea finală. Colaborăm strâns cu parteneri de încredere și îți oferim soluții personalizate pentru a transforma viziunea ta în realitate, simplificând fiecare etapă a procesului de finanțare și implementare a proiectului. Datorită experienței noastre solide, acest flux funcționează perfect. Suntem specializați în pregătirea tuturor documentelor necesare, inclusiv procese verbale, certificate de garanție, declarații de conformitate, procese verbale de predare/primire, procese verbale de punere în funcțiune, rapoarte justificative și procese verbale de recepție. Sistemul nostru este meticulos gândit , iar tu nu mai trebuie să ai grija documentelor bine elaborate. Avem tehnicieni specializați în toate domeniile de activitate și te asigurăm de un suport și sprijin post-proiect deplin.
Înțelegem nevoile afacerii
Oferim soluții personalizate
Achiziție
Livrare și implementare
Suport continuu
În ultimul pas al procesului nostru, ne angajăm să oferim suport continuu pe tot parcursul proiectului dumneavoastră. Aceasta include nu numai asistență post-achiziție, dar și consultanță continuă pentru orice nevoi suplimentare care pot apărea. Înțelegem că nevoile proiectului se pot schimba, și suntem pregătiți să răspundem rapid și eficient la aceste schimbări, asigurându-te că proiectul tău european decurge fără obstacole și cu succes. Oferim un suport complet, care include service și training pentru personalul tău. Cu o vastă experiență în domeniu, procesul nostru este perfect optimizat, iar documentele necesare sunt pregătite cu precizie și promptitudine. Avem specialiști în toate domeniile de activitate și ne angajăm să-ți oferim tot sprijinul necesar în fiecare etapă a proiectului și dincolo de aceasta.
Contactează-ne
Suntem aici pentru a-ți oferi consultanța necesară ca să-ți transformi proiectul în realitate.
Discută cu un expert SUNTEC