Skip to main content

Consultanță achiziții pentru proiectele europene


Start-up Nation

Granturi pentru companii nou înființate, întreprinderi mici și mijlocii, Start-up

Femeia Antreprenor

Cercetare, dezvoltare, inovare Digitalizare

Start-up Nation Diaspora

Granturi pentru firmele nou înființate, întreprinderi mici și mijlocii, microîntreprinderi, Start-up

4.1.1. bis

Investiții în retehnologizare acordate IMM-urilor din domeniul industriei alimentare și al construcțiilor, în vederea refacerii capacității de reziliență

131.A

Investiții productive inovatoare pentru microîntreprinderile din Regiunea de Dezvoltare Nord Vest

AFIR sM 6.4 Modernizare activități neagricole

Investiții în crearea și dezvoltarea de activități neagricole.

Beneficiari:

  • micro-întreprinderile și întreprinderile mici existente, din spațiul rural;  
  • micro-întreprinderile și întreprinderile mici nou-înființate, din spațiul rural, care fac dovada cofinanțării;
  • fermierii sau membrii unor gospodării agricole care își diversifică activitatea de bază agricolă prin dezvoltarea unei activități non-agricole în cadrul întreprinderii deja existente încadrabile în microîntreprinderi și întreprinderi mici;
AFIR s.M 6.1 Tânărul fermier

Sprijinirea stabilirii pentru prima dată a tinerilor fermieri ca șefi/ conducători unici ai unei exploatații agricole.

BENEFICIARI:

  • Tinerii fermieri în conformitate cu definiția prevăzută la art. 2 din R(UE) nr. 1305/2013, care se instalează ca unic șef al exploatației agricole
  • Persoanele juridice în care un tânăr fermier în sensul art. 2 din R(UE) nr. 1305/2013 care se instalează împreună cu alți tineri fermieri și care exercită un control efectiv pe termen lung în ceea ce privește deciziile referitoare la gestionare, beneficii și riscuri financiare în cadrul exploatației respective
Digitalizarea IMM-urilor
Adoptarea tehnologiilor digitale. Beneficiari: Întreprinderi mici și mijlocii.

Scapă de griji. SUNTEC îți găsește echipamentele și utilajele de care ai nevoie.

Ai un proiect pentru care vrei să obții finanțare din fonduri europene. Sau, și mai bine pentru tine, deja ai câștigat suma dorită. 

E doar începutul, pentru că urmează câteva etape, deloc simple. Printre acestea – cea a achiziției echipamentelor și utilajelor de care ai nevoie pentru proiectul tău. Să recunoaștem: e un proces complicat pentru un antreprenor, care trebuie să aloce importante resurse umane și financiare în acest scop.

Dar totul care poate fi simplificat cu ajutorul unui partener cu experiență, care să caute și să îți ofere echipamentele necesare la prețuri avantajoase.

Asta facem noi, la SUNTEC. Te ajutăm cu soluții personalizate pentru achiziția de utilaje și echipamente care să fie adaptate perfect nevoilor proiectului tău. 

Oferim servicii complete de consultanță, care cuprind:

  • evaluarea inițială
  • analiza opțiunilor și sugestii pentru echipamente la prețuri competitive
  • recomandările de servicii și furnizori
  • documentație pentru proiecte europene

Avem un portofoliu bine pus la punct de furnizori și asigurăm livrarea echipamentelor, inclusiv montarea și mentenanța lor. 

Totul printr-un singur furnizor, simplu, eficient, fără stres pentru tine. 




Domenii în care oferim consultanță pentru achiziții pentru echipamente

  • HoReCa (patiserie, brutărie, cofetărie, fast-food, pizzerie)
  • fabricare mobilier
  • vopsitorie auto
  • vopsitorie câmp electrostatic
  • vopsitorie câmp electrostatic
  • vopsitorie mobilier
  • parcuri fotovoltaice și panouri solare
  • pachete digitale
  • IT (echipamente, software, CRM, aplicații)
  • utilaje
  • CNC
  • croitorie
  • tipografie
  • excavatoare
  • studio foto-video
  • imprimare 3D

Ai câștigat deja un proiect european pentru afacerea ta?


Achiziționează-ți echipamentele cu SUNTEC!

Consultanță SUNTEC


Ce oferim în cadrul consultanței pentru achiziții prin proiecte cu fonduri europene

Pe baza experienței acumulate de-a lungul timpului la SUNTEC, am pus la punct un sistem prin caresă identificăm de la început tot ce ai nevoie la nivel de echipamente și care să simplifice fiecare etapă din procesul de achiziție și de implementare a proiectului. 

Specialiștii SUNTEC:

  • Analizează nevoile tale și oferă soluții personalizate pentru acestea.
  • Colaborează cu parteneri de încredere și îți asigură echipamente de calitate, la prețuri corecte.
  • Asigură suport pentru instalarea sistemelor și pentru rezolvarea oricăror probleme ce pot apărea ulterior.

Prin colaborarea cu SUNTEC, scapi de birocrația specifică unor astfel de proiecte, pentru că suntem specializați în pregătirea tuturor documentelor necesare, inclusiv:

  • certificate de garanție declarații de conformitate
  • procese-verbale de predare/primire
  • procese-verbale de punere în funcțiune
  • procese-verbale de recepție
  • rapoarte justificative 

Consultanță achiziții pentru proiectele europene

Înțelegem nevoile și cerințele proiectului

Este prima etapă a colaborării cu SUNTEC, în cadrul căreia discutăm cu tine pentru a înțelege toate cerințele și specificațiile proiectului pentru care ai solicitat fonduri europene.

Analizăm detalii care țin de obiectivele proiectului, bugetul alocat pentru achiziția de echipamente și utilaje, parametrii tehnici ai acestora ori durata de implementare. În acest fel vrem să ne formăm o imagine completă a nevoilor tale și să acumulăm informațiile care să ne permită să trecem la etapa următoare.






Oferim soluții personalizate 

Am stabilit în amănunt care sunt echipamentele de care ai nevoie, astfel că în a doua etapă ne concentrăm pe elaborarea unor soluții personalizate în acest sens. Pentru asta analizăm toate opțiunile disponibile, ținând cont de:

  • cerințele tehnice ale proiectului și eficiența operațională 
  • optimizarea costurilor și încadrarea în bugetul stabilit
  • cele mai bune practici din industrie

Analizăm împreună fiecare propunere, pentru a ne asigura că aceasta corespunde obiectivelor proiectului tău.




Achiziția echipamentelor

Imediat ce ai ales soluțiile pe care le-am discutat împreună, trecem la faza de achiziție a echipamentelor și utilajelor selectate. Ne ocupăm de toate aspectele logistice, de la negocierea cu furnizorii până la organizarea livrărilor. Astfel te scutim de dificultățile procesului de achiziție, ceea ce îți permite să te concentrezi pe alte aspecte ale proiectului.




Livrarea și instalarea sistemelor

Ne asigurăm că toate sistemele sunt livrate în conformitate cu termenele stabilite și cu respectarea standardelor de calitate cerute. În plus, specialiștii noștri se ocupă de instalarea și configurarea echipamentelor, având grijă ca acestea să funcționeze eficient și fără probleme, conform specificațiilor. 




Suport pe tot parcursul proiectului

Totul e livrat și instalat, dar munca noastră nu se oprește aici. Oricând pot apărea schimbări în desfășurarea proiectului și vrem să ne asigurăm că acestea nu te vor opri din drumul spre îndeplinirea obiectivelor. Drept urmare, vom continua să-ți oferim suport continuu prin:

  • asistență post-achiziție
  • service și training pentru personalul tău
  • consultanță pentru orice nevoi suplimentare

SUNTEC e partenerul de care ai nevoie pentru achiziția echipamentelor prin proiecte cu fonduri europene. Avem experiența necesară, specialiști care știu exact ce au de făcut, un portofoliu extins de furnizori de top și disponibilitatea de a te susține în fiecare etapă, chiar după instalarea sistemelor. 



Hai la SUNTEC!


Noi chiar îți rezolvăm problemele cu achiziția de echipamente și utilaje.