Skip to main content
_Articole

Proiectul informatic pentru digitalizare – soluția pentru evitarea pașilor greșiți

Sunt cazuri în care proiectele de digitalizare ale companiilor/organizațiilor întâmpină probleme din cauza necorelării dintre obiectivele propuse și măsurile care sunt luate pentru îndeplinirea acestora. Se poate ajunge până la situația, deloc dorită, ca din cauza dificultăților care au fost ignorate la realizarea documentației ori a greșelilor ce au apărut pe parcurs, proiectul de digitalizare propus să fie anulat ori, și mai grav, să fie solicitate chiar rambursări ale fondurilor acordate.

Pentru a evita astfel de situații, recomandăm întocmirea unui proiect informatic de digitalizare – care presupune un plan detaliat, clar structurat, care să aibă la bază nevoile companiei care accesează fonduri pentru atingerea obiectivelor de digitalizare. 

Acest plan de digitalizare se realizează de reprezentanții întreprinderii, alături de specialiștii Suntec care oferă consultanță pentru  toate etapele necesare, de la planificarea și evaluarea nevoilor digitale ale firmei până la redactarea cererii de finanțare și implementarea efectivă a soluțiilor.




Obiectivele proiectului informatic de digitalizare

  • Evaluarea nevoilor digitale ale întreprinderii: sunt identificate activitățile interne care ar putea beneficia de digitalizare și sunt stabilite obiectivele acestui proces (de exemplu, creșterea eficienței, reducerea costurilor, îmbunătățirea comunicării)
  • Selectarea soluțiilor tehnologice: sunt alese programele software și echipamentele hardware care se pliază cel mai bine pe nevoile identificate. 
  • Explicații pentru fiecare achiziție: echipamentele și programele ce sunt propuse pentru a fi cumpărate prin fondurile accesate trebuie să se conformeze criteriilor DESI, să aibă un rol clar stabilit în optimizarea activităților solicitantului și să fie utilizate potrivit codului CAEN pentru care este depus proiectul de finanțare
  • Crearea planului de implementare: în cadrul acestuia sunt definite etapele și termenele limită, responsabilitățile angajaților care lucrează la proiect și bugetul detaliat pentru fiecare componentă (de exemplu, pentru software, hardware, consultanți ori formare).

Oferta Suntec pentru proiectul informatic de digitalizare:

  • Contactați-ne la telefon 0741/111.887
  • Ne puteți scrie pe e-mail [email protected] și vă răspundem în cel mai scurt timp
  • Suntem disponibili și la adresa din Oradea, Strada Avântului, nr. 15, de luni până vineri, între orele 9:00 și 17:00.

Specialiștii Suntec asigură și asistență pe parcursul procesului de aplicare pentru obținerea de fonduri, prin completarea documentației necesare și asigurarea că toate informațiile sunt corect completate, în conformitate cu cerințele programului de finanțare.

Poate fi oferit și suport pentru implementarea soluțiilor digitale, asigurându-se că totul se încadrează în cerințele planului și în limitele bugetului aprobat.

(intertitlu) Avantajele consultanței în realizarea proiectului informatic de digitalizare

  • Servicii oferite de profesioniști cu experiență: Specialiștii Suntec au cunoștințele necesare pentru a vă ajuta în procesul complex al obținerii de fonduri pentru digitalizare și pentru a identifica soluțiile optime de digitalizare.
  • Reducerea riscurilor: Consultantul minimizează riscurile de respingere a proiectului sau de implementare defectuoasă a acestuia, furnizând companiei o strategie bine structurată și documentată.
  • Economie de timp și resurse: Colaborarea cu Suntec permite angajaților întreprinderii să se concentreze pe activitățile de zi cu zi, în timp ce procesele de aplicare și implementare a proiectului sunt urmărite de specialiștii noștri.

De la o analiză fiabilă la o consultanță eficientă, Suntec este partenerul potrivit pentru a vă însoți în pe drumul spre transformarea digitală a afacerii.




Află mai multe informații și detalii despre soluțiile de digitalizare pentru companii oferite de Suntec!