_Articole
Soluțiile Suntec pentru achiziția de echipamente prin programul Start-Up Nation, pentru tinerii antreprenori
Prin programul Start Up Nation 2024, antreprenorii români vor putea obține fonduri nerambursabile de maximum 250.000 lei (adică 50.000 euro) fiecare. Conform proiectelor de ghid, lansate în dezbatere publică în luna iunie, în cadrul programului Startup Nation 2024 vor fi selectate la finanțare minimum 7.006 planuri de afaceri.

Pilonul I are un buget de 150,4 milioane de euro pentru persoane cu vârsta între 30 și 35 de ani, în timp ce în cadrul pilonului al doilea este alocat un buget de 295.750.000 de euro pentru acțiunile destinate tinerilor cu vârsta între 18 și 30 de ani.
De precizat că viitorii beneficiari de granturi Start-Up Nation vor trebui să vină cu o cofinanțare de minimum 5.600 de euro.
Potrivit celor mai recente informații, etapa I a programului Start-Up Nation se deschide în august 2024, când viitorii antreprenori trebuie să se înscrie online la cursurile de business. Persoanele care au urmat anterior cursuri de antreprenoriat și au o diplomă eliberată de Autoritatea Națională de Calificări vor putea participa la program, doar dacă acele cursuri nu au fost decontate din fonduri europene În toamnă, după absolvirea acestor sesiuni de training, începe etapa a II-a – depunerea planurilor de afaceri pentru granturile de câte 250.000 de lei.
Ghidul final urmează să fie publicat, cel mai probabil, în luna august. Persoanele până în 30, respectiv 35 de ani, care au avut sau au calitatea de asociat/acționar într-o firmă, pot participa la programul Start-Up Nation doar dacă la data depunerii planurilor de afaceri nu mai au această calitate.
Servicii complete și personalizate oferite de Suntec
Prin programul Start-Up Nation sunt eligibile, printre altele, cheltuieli cu achiziția de echipamente (fiind exceptate cele second-hand sau în leasing), spații de lucru sau de producție, mijloace auto, cursuri de dezvoltare a abilităților antreprenoriale ori consultanță pentru întocmirea documentației în vederea obținerii finanțării.
În privința echipamentelor, sfatul specialiștilor este să colaborați cu furnizori cu experiență, care au un portofoliu extins de clienți, se ocupă de întregul proces de achiziție și vă oferă toate echipamente pe o factură unică. În acest fel, beneficiarii fondurilor alocate prin programul Start-Up Nation evită problemele ce pot apărea în găsirea soluțiilor care să respecte condițiile și termenele impuse de proiect și care să se încadreze în bugetul disponibil.
IMPORTANT!
Suntec oferă servicii complete, personalizate și integrate pentru procesul de achiziție a echipamentelor, adaptate nevoilor antreprenorilor ale căror planuri de afaceri sunt finanțate prin Start-Up Nation.
Clienții Suntec beneficiază de:
- consultanță specializată pentru fiecare proiect – analiza cerințelor proiectului și recomandări privind echipamentele necesare;
- soluții complete pentru întregul proces de achiziție – de la identificarea cerințelor clienților, evaluarea furnizorilor și negocierea cu aceștia, până la livrarea și instalarea echipamentelor;
- acces la soluții de top și parteneri de încredere – Suntec deține un important portofoliu de furnizori și producători naționali și externi, care oferă echipamente de calitate, durabile și eficiente din punct de vedere energetic. Toate acestea contribuie la succesul pe termen lung al proiectului.
Pentru tinerii antreprenori, colaborarea cu Suntec în privința achizițiilor de echipamente reprezintă soluția perfectă pentru a evita dificultățile și pierderile de timp și bani ce pot apărea pe parcursul punerii în practică a proiectelor finanțate prin programul Start-Up Nation.